دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

سلام دوستان

خوبین؟؟؟

ممنون که بهم سر میزدین و ممنون بابت دفاعتون

من هنوز حالم خوب نیست،امشب دیگه حالم بدتر شد بخاطر یه موضوع

خدا کنه منو ببخشه

امشب با اینکه خسته بودم و چشام نا نداشتن از خستگی اما باز تا الان

بیدار موندم

منتظرش موندم

اما..................

یه حس بدی دارم،از خودم متنفرم

لعنت به من،لعنت به من،لعنت به من

ازت خواهش میکنم.......

خیلی حرفا دوس دارم بزنم اما......

بگذریم.................

من اومدم که بگم من نویسنده جدیدو انتخاب کردم

محمد

اره آقای محمد :-)

البته اقا محمد تو لیاقتت بیشتر از این دیووووونه خونس

اما خوب افتخار بده که اینجا هم بنویسی

اینجوری همه با هم کنار میایم

بچه ها شرمنده که بهتون سر نزدم

اخه من حالم بد بود که تو این دیووووونه خونه ی من اون حرفا زده شد

امشب که دیگه حالم بدتر از اونروزام شد

اخه......

الان میام به تک تکتون سر میزنم

بازم ازت

مــــــعـــــــــذرت  مـــــیخـــــــــــــوام



نظرات شما عزیزان:

nini
ساعت19:06---10 آذر 1390
هی سیلام دیوونه
منم انتخاب کن
جون عمه ات(همون که ....)
منو به عنوان نویسنده دیونه خونه( دارالمجانین) انتخاب کن
خوب خودتو لوس نکن دیگه دیووونه

راستی نبینم ناراحتی تو دخملی

اگه بدخوا مدخواه داری
عکس بده گوش چرخکرده تحویلت بدم
آلبوم بده قبرستون خونوادگی تحویل بدم
نشونی بده تا بیام خونتون خواسگاری!!!!!

ااااا اشتباه شد این جاش اینجا نبود
دیونگی و هزار درد سر
بخند
بخند دیگه خونوک
آفرین بی دندون
تو که بخندی دنیا از آن من است

ه اها ا ها ا ها


ش
ساعت16:44---8 آذر 1390
خوب حالاچيكاربايدبكنم درمورد طرحت ميگم

ش
ساعت16:44---8 آذر 1390
خوب حالاچيكاربايدبكنم درمورد طرحت ميگم

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت21:30---5 آذر 1390
اخ که چقد تو خوشمزه ایی..! من که کلی با این جور نوشتنت کیف کردم..

حالا جدا دخمل دیونه صدات کنم.. دلم نمیاد .. تو خیلی شیرینی بخدا

به منم سر بزن
پاسخ دخی دیووووووووونه:وای میسی:Dخودت خومشزه ای بقیم خومشزه میبینی:*حالا که ازم خوشت اومده بیا تو طرح شرکت کن:D


عرفان
ساعت15:36---28 آبان 1390
سلام من لینکت کردم لطفا من هم لینک کن

بیشتر هم به ما سر بزن

ممنون
پاسخ دخی دیووووووونه:اینم چشم:)


mohsen
ساعت13:45---26 آبان 1390
جالبه

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
پاسخ دخی دیووووونه::Oداش محسن نکنه خود محسن چاوشی هستی؟؟؟:Oبابا چاکریممممم:D:D:D:D:D


بچه مثبت
ساعت23:37---22 آبان 1390
راستی آجی اگه تو بری من برای کی کامت بزارم ؟
"خدایا
به من زیستنی عطا کن،
که در لحظه ی مرگ،
بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذاشته است،
حسرت نخورم.
ومردنی عطاکن،
که بر بیهودگی اش،سوگوار نباشم.
بگذار تا آنان را من،خود انتخاب کنم،
اما آنچنان که تو دوست داری.
"چگونه زیستن"را تو به من بیاموز،
"چگونه مردن" را خود خواهم آموخت!"


بچه مثبت
ساعت23:34---22 آبان 1390
سلام آجی کجا ..... شوخی شوخی جدی شد
این هم برای تو ای اشنای نا آشنای من
"خدایا
به هرکه دوست می داری بیاموز
که عشق از زندگی کردن بهتر است ،
وبه هرکه بیشتر دوست می داری ،بچشان
که دوست داشتن از عشق برتر!"


شاهین
ساعت21:50---22 آبان 1390
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآاخ جووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووو

نننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننن

آجیم برگشت هوووووووووراااااااااااااااا آره محمد انتخاب خوبیه من خیلی خوشحال شدم..پاسخ:دم داش شاهین گرم ، دوستت داریم:-)


sepideh
ساعت21:37---22 آبان 1390
وااااااااااااااا ؟ من دانشگاه بودم نمیدونم اینجا چه خبر شده؟
ناراحت نباش گلم. نرووووووووووووووووو. خداحافظی چیه. ما که تازه باهم دوست شدیم
اگه بری کشتمت


cholman khan
ساعت19:29---22 آبان 1390
khob bebin divoone!man ke moteasefam

امیر حسین
ساعت10:20---22 آبان 1390
سلام اجی جونم الهییییییییی من بمیرم برات
چه اتفاقی افتاده که اینجوریی اجی شرو شیطونو بلا یه منو ناراحت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟
نگرانه اون حرفها هم نباش منو ممل دو تا دختر دیدیم جوگییرررر شدیم
فهمیدی منظوره ممل از دایرش(اگه به دایره من نزدیک شی کارت رو تموم می کنم) تو بودی
دلم برایه اپایه جنجالیت تنگ شده
اگه میشه یه دونه دیگه یدونه دیگه


بچه مثبت
ساعت8:33---22 آبان 1390
عسیسم من آپیدم
بدو بدو بیا


بچه مثبت
ساعت7:18---22 آبان 1390
سلام .....
خوش اومدی
ولی عکس تو که غمگین تره نوشته های این پستت که خیلی خیلی غم گین بود خصوصاً
"یه حس بدی دارم،از خودم متنفرم
لعنت به من،لعنت به من،لعنت به من"

من که حسابی دپرس شدم تا بعد موفق باشی


عطیه
ساعت1:33---22 آبان 1390
azizamiiiiiiiiiiiiiiiiiiii narahat nabash jigar

مرضیه جووووووووون
ساعت23:31---21 آبان 1390
هورااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااچ
آجی جوووونم برگشت

ولی چرا ناراحت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خوشحلم که محمد و انتخاب کردی

ورود داش ممل هم به دیوونه خونه تبریک میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, ] [ 23:3 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 209100
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران